En Svensk Klassiker

För några årsen när jag fick höra att en i min klass höll på att göra klassikern tänkte jag Wow va coolt det skulle jag med vilja göra, men det fanns inte på min karta att jag faktiskt skuller klara av att göra det! Nu sitter jag här några år senare och är 3/4 igenom. I juli förra året simmade jag Vansbrosimmet sen i början på hösten sprang jag Lidingöloppet och nu för några veckor sedan åkte jag både Engelbrektsloppet och Vasaloppet. Nu återsår bra Vätternrundan som är i Juni. Så det är dags att börja träna nu.


Här är en bild från Vansbro simmningen

 

Lidingöloppet



Direkt efter målgång på Vasaloppet


Precis innan starten på Engelbrektsloppet i Norberg


Tyvärr har jag inga bilder från Lidingöloppet som jag tagit själv vilket är synd för det hade vart kul att ha. Det är svårt att hinna fota precis innan tävling, det är så mycket annat att tänka på. Så får inte glömma av att ta bilder när jag cyklar vätternrundan som blir Grande finale.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback