Yesss!

Jag såg den söta killen i röda snickarbyxor i morse vid hållplatsen i dag igen, dock åkte han inte med samma spårvagn som mig och jag såg han inte vid korsvägen senare heller. Undrar vart han jobbar? Frågade en snubbe på jobbet i dag om han vet någon firma som har röda snickarbyxor.  Jag ser nästan i fram emot att det ska bli måndag igen, har blivit kul att gå upp på morgonen nu. Hur raggar man föresten på en kille kl 6 på morgonen? Jag skulle inte vilja att någon försökte ragga på mig så tidigt när man ser ut som en zombie.  Fast i dag sminkade jag mig lite och tog på mig snygga kläder när jag åkte till mitt byggjobb. För att öka chanserna liksom.




I kväll blir det lite afterwork med några klasskompisar och det ska bli kul att träffa Erik igen som är på besök under helgen. Sen blir det nog lite filmkväll med Jennie och käka thai. Så lugn kväll så jag kan plugga inför tentan i morgon. Nu är jag sugen på en Öhl!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback