Vilken Rusch!


VOLBEAT- ROCK THE REBEL/ METAL THE DEVIL

Jag bara flög fram nu när jag var ute och jogga och hemligheten heter Volbeat. Va lite trött på min träningsspellista i ipoden och satte på Volbeats album. Vilken energi, vilka löpsteg, vilken bra träningsmusik. Måste börja klocka mig, i dag hade jag nog en grym tid på min runda, vilket tempo jag höll. Jag är grymt impad.Tack El-Jonas för att du övertala mig att lyssna på dem. Nu 20 minuters-strycketräning och diskning senare är det dags för dagens dusch. Sen ska jag lösa mysteriet för hur man räknar på ramen. Ingenting e omöjligt!


Just det, dags att anmäla sig till Göteborgsvarvet snart, så man får en bra startgrupp. Skall slå min tid på 2.10 och målet är under 2 timmar. Klart jag klarar det! Bara Volbeat i lurarna så.



Jag flyger fram i GBG-Varvet




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback