Killen med de röda byxorna



I morse kom inte den söta killen med de röda snickarbyxorna till hållplatsen, men precis när spårvagnen kom så såg jag lite längre bort någon som gick med röda byxor. Måste ju vara han, hur många andra går med röda byxor kl 6 på morgonen? Så i morgon skall jag ta cyklen till jobbet och spana lite på vägen. Fast får nog spana lite vid hållplatsen också.

Tog hit cykeln i går, och var nyss ute och cykla i stan för första gången. Skulle bara bort till macken här borta och pumpa däcken, men shit att cykla i stan är ju livsfarligt jämnfört med Lindome. Bilarna har man ju koll på med alla andra galna cyklister som är i vägen. Så det är väl dags att köpa mig en ringklocka, hjälm? och sträcka ut armen varje gång man svänger (i lindome gör man inte så). Tur att jag bara har raksträcka till jobbet. Nu blir det plugg på tentan. Ska lära mig 4 uppgifter och hoppas på att just de kommer på tentan. Annars är jag körd!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback