Kan man bo för nära en spårvagnshållplats!

När det känns som om spårvagnen brakar in i ens vardagsrum var tredje minut så att hela huset skakar och man knappt hör vad man tänker så kan Jag nog det. Visst det är Skit bra att bo nära en spårvagnshållplats. Till exempel när man harhöga klackar och inte vill få skoskav innan man kommit fram, när det spöregnar och man verklingen måste iväg, när man har brottom och inte hinner kolla vilken tid vagnen går, när man kan ta vagnen från krogen nästan ända till dörren vilket är as gött när man har dansat hela natten i högklackat och fötterna blöder.....Men när det går fyra spårvagnar åt varje håll varannan minut så vet jag att nästa gång jag flyttar så vill jag nog bo typ 200 meter bort åtminstånde. Och inte nog med det... alla andra spårvagnar som normalt inte går förbi här tar vägen förbi mig för att åka hem till sin vagnhall.

Men jag ska inte klaga, förr fick jag gå 20 min för att äns komma fram till statioen (även i ösregn)


Spårvagnen dundrar in!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback