Bättre lycka en annan gång!

Kommer kugga fett i mon på tentan. Det är ju inte lätt, kan ju fortfarande inte det som jag inte kunde förra gången och det jag kunde bra på förra tentan kan jag sämre nu. Men...till nästa omtenta ska jag köpa mig en bok om ämnet på Svenska så kanske man kan få några förklaringar till hur man skall göra. Det är ju inte lätt när man skall försöka lista ut det själv.

Skall ringa Madde och höra om vi ska fika i morgon, sen måste jag kolla upp när den nya kursen på GU börjar, leta upp min kalender som har försvunnit,(eller köpa ny) köpa nya anteckningsblock till nya kurserna. Skall läsa Matematik, Betongbyggnad på Chalmers och Kulturvård och Byggnadsvård på GU. Sistnämnda kursen inkluderar massa studiebesök runt om i landet. Kul.

Anmälde mig till Göteborgsvarvet förut. Måste skaffa ett gymkort också. Fysiken, Sportlife, Lifeclub eller Friskis och Svettis? det är frågan vart man ska träna!

Skall bli sparsam i höst, i alla fall försöka!

Skall ge omtentan en sista chans snart!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback