Äntligen fredag i morgon!

Jag började denna veckan med att gå och lämna blod, vilket verkligen suger musten ur en. Men fick en fin skål från Rörstand som plåster på såret.

 I tisdags var jag och Johanna ute med vår handledare för vårat ex-jobb. Vi var ett väldigt trevligt och mysigt ställe som hette Björns Bar. Där testade jag att äta ostron för första gången. Smakade verkligen som sunkigt hav, men med lite annat gott på andra ostronet så var det lite godare.

I går var mad minst sagt pigg efter allt gott vin som vi drack där och därför var det ju extra tuft på jobbet  där jag fick testa på att bila (hugga ner betong från väggen med en slagborr) vilket är ett av de skitigaste och jobbigaste på ett bygge. Svetten ran och grus och dam skvätte in i tröjan, ner i bhn, in i naveln, ner i byxorna, dvs hela jag såg ut som fan, speciellt med hjälm, solglasögon och munskydd. I går kväll var jag och Johanna dessutom på fotboll Sverige- Frankrike. VIP-biljetter hade vi fått av Micke, det bjöds på en jättegod buffé, godis och kakor. Matchen förlorade sverige dock.

I dag har jag så ont i hela kroppen från i går. Världens träningsvärk i armarna och så ont i handlederna att det känns som de gått av.  Så fan va gött att det äntligen e fredag i mon!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback