All night long

Blev en sent i går, gick och la mig kl 5.25 i natt, exakt samma tid som jag ska gå upp i morgon. Stackars Janika som skulle gå upp kl 6 för att  åka tillbaka till Eskii. Aktiv har jag varit i dag ändå, tvättat och städat. Av någon anledning får jag alltid städmani när jag är bakis. Vi hade en lång förfest hos mig i går, jag han till och med ta en tupplur för att bli av med huvudvärken och ville egentligen inte alls gå ut, men alla ringde och tjöta på mig så. Så kl halv 2 åkte vi in till stan och hamna på Exet. Blev en grym utekväll som sedan slutade med lite fyllemat på Mcdonalds. Ovanligt!

Nää nu blir det ett sista städ ryck och sen en sväng hem till Päronen på lite söndagsmiddag och mys med min lilla byracka Wiggo.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback